ענת הראל - סוד האיזון

מאמרים / אימונים

שיווי משקל

שרירי הליבה, הם קבוצה של כמה שרירים עמוקים הממוקמים במרכז הגוף ומייצרים תמיכה ואיזון לעמוד השידרה, האגן וכל חגורת הכתפיים. המוכר והמדובר יותר בקבוצת שרירים זו הוא שריר הרחב הבטני הממוקם באזור התחתון יותר של הבטן ומקיף אותה כמין "מחוך" אשר מחזיק את הבטן ותומך בחלקו התחתון של עמוד השידרה.

אימון משולב 2

אני לא חושבת שיצא לי אי-פעם לפגוש אישה, ללא קשר למשקל/דת/גזע אשר לא התלוננה על זרוע אחורית מתדלדלת. יקירתי, אם עברת את גיל 20 ואת רוצה זרוע אחורית חזקה והדוקה- תצטרכי לעבוד בשביל זה. הבשורה המשמחת היא שלא צריך לעבוד כ"כ קשה - כמה תרגילים פשוטים בשבוע והכל יראה אחרת (או לפחות יראה הדוק יותר).

אימון משולב 4

שילוב לסרוגין של תרגילים לחיזוק שריר הזרוע הקידמי ופלג גוף תחתון. ביצוע התרגילים לסרוגין מאפשר לנו להיות יעילים יותר בניצול זמן האימון. האימון משלב תרגילים פונקציונליים לפלג גוף תחתון אשר יתרונם בכך שאינם רק מחזקים ומחטבים את השריר ,אלא גם משפרים את רמת התפקוד היומיומי שלנו ואת יכולת הגוף לעמוד בעומסים שהיום יום מזמן לנו.